• Dostawy i zwroty

Dostawa. Dostawy są realizowane przez kuriera InPost, kuriera DPD oraz InPost Paczkomat® 24/7. Dotyczy zamówień realizowanych na terenie Polski.

Czas wysyłki. Wysyłka produktu następuję w terminie do 3 dni roboczych. Staramy się, aby każdy produkt został wysłany już na następny dzień od złożenia zamówienia. 

Braki towaru. Jeśli tymczasowo wyczerpie się zapas któregoś z produktów to w jego opisie pojawi się adnotacja "Ten produkt jest aktualnie niedostępny" i nie będzie możliwości dodania go do koszuka zakupowego. 

Uszkodzona paczka. Jeśli zauważysz, że opakowanie jest naruszone odmów przyjęcia paczki a na miejscu spisz z kurierem protokół szkodowy. Jeśli jest to InPost Paczkomat® 24/7 złóż reklamację przez internet pod tym adresem

30 dni na odstąpienie od umowy. Poza wyjątkami określonymi w Ustawie z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, klient, który zakupił towar wysyłkowo na pagonwear.pl, może odstąpić od umowy bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 30 dni od dostarczenia towaru. Zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia. Towar powinien wrócić w takim stanie w jakim został zakupiony, wraz z kserokopią dowodu zakupu. W przeciwnym razie odstąpienie może nie zostać uznane i odesłane na koszt klienta.

Zwrot towaru oraz pieniędzy. Klient dokonuje zwrotu produktu za pośrednictwem tego samego kuriera przez którego go zamówił na koszt własny. Zwrotu pieniędzy dokonamy w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania zwrotu towaru, jeżeli tylko wszystkie warunki odstąpienia od umowy oraz regulaminu zostaną spełnione. 

Reklamacje. Zwroty towaru w związku z złożoną reklamacją na wadę produktu odbywają się wg. regulaminu reklamacji.